torsdag 20 augusti 2009

Topplistan


  • Snuva, stockad och rinnande näsa
  • Rinnande ögon
  • Sjuk hals
  • Hosta
  • Flummig trötthet
Alla dessa är symptom på... en helt vanlig förkylning, usch!

Jobb idag i elva timmar, sen är jag faktiskt ledig i morgon, ledig! Jag kommer stänga av min telefon och bara göra vad jag vill. Men måste dock akta mig för att inte sova hela dagen. Sådant brukar också hända.

Nåja, ska sminka mig, snällt dricka min Finrexin, läsa ÖT, och sen får min söte pojkvän köra mig till jobbet. Cykla till jobbet på en iskall solig dag när man är förkyld? Så kan man ju inte ha det ju!

Dessutom, har jag en söt Muminkopp, har någon några extra på lager och känner för att sälja dem eller bortskänka dessa värdefulla godbitar sådär bara, så kan jag skicka er en adress.


Inga kommentarer: