onsdag 19 augusti 2009

Riskigt plättkalas

Tog mig nog lite vatten över huvudet idag när jag började laga plättar åt människorna här. Jag har aldrig gjort det förut ju! Eller, jo, någon gång när jag var yngre och fammo såklart skulle lära mig. Nåja, nu är magarna fyllda och folket nöjda. Vi mumsade även i oss kanelbullarna (för att tömma frysen lite), och nu inväntas Jani och Leena för mera gott, de skulle ju förstås ha med sig moccarutor. HJÄLP! Jag tror nog jag går och lägger mig före det, kanske lika bra, förkylningen blir bara sämre och jag ska jobba elva timmar i morgon.

Nu ligger Petsku och stretchar på golvet och Jonttu underhåller oss med min scarf.
Dagens investering gick på en Cottonfield tröja åt Kristian, ett par Björn Borg-boxers och en Tiger of Sweden hoodie åt mig. Är jag inte den snällaste flickvännen. Kristian köpte godis som tack. Det jämnar ut sig. ;)

Nu ska jag nog faktiskt lägga mig. Det känns så.

Inga kommentarer: