måndag 3 augusti 2009

Pojkvännen tar del av "röda veckan" på fler sätt än bara PMS

Är trött som aldrig förrut. Har varit i studion sen klockan 11, gick bra men hade inga krafter dock. Vi spelade in en slaskversion av två låtar som vi har stora planer för, och i morgon blir det mer allvarligt då allting ska fixas på en dag. Känner inte alls något självförtroende inför det men jag antar att det växer fram. Igen. Onsdag väntar min viktigaste uppgift hittills då allting måste stämma. Jag önskar att jag skulle få lite tid att vila tills dess men jag tar vad jag har helt enkelt...

Nu är jag på jobb. Febern sitter halvt i ännu, men jag tror det bara är stegring. Folk stirrade lite konstigt då jag stod och skakade med tröja på i denna värmebölja men det lugnade ner sig efter en Burana så nu slipper jag iallafall frysa och svettas samtidigt.

Min käre pojkvän ringde just och var smått generad över uppgiften jag gett honom idag, han skulle nämligen köpa tomma skivor åt mig. Inte så pinsamt kanske, men han fick även den gyllene uppgiften att köpa detdär vi kvinnfolk rusar till butiken för en gång i månaden. Så smått sammanbiten klämde han fram: "Jaaa... alltså, vilket märke var det du skulle ha på.. domdär...?". Kunde inte låta bli att skratta och då kom i stället hans bitska sida fram, han behövde bara en kick i röven.
Hursomhelst, skönt att ha honom tillbaka.

Nu ska jag hämta krafterna med lite sudoku.

Inga kommentarer: