måndag 24 augusti 2009

Jag är ingen kostexpert men

För er som vill han något gott och sockerfritt på morgonen rekommenderar jag att ni inskaffar en påse kokosflarn, finns på hälsoboden och kan finnas i Citymarkets naturgodishylla. Förväxla inte kokosflarnen med riven kokos dock. Dessutom ska ni köpa en glutenfri müsli, vissa kan smaka kaninmat men jag tror Axa har en som ser ut som en mjölktölk och den är riktigt god. Strö dessa två på naturell youghurt och om ni vill söta lite kan ni använda honung eller lönnsirap.
Det är var jag sitter och knaprar på nu och det är verkligen super.


Nog om det, jag tackar fortfarande någon för det fina vädret eftersom jag inte tagit mitt körkort ännu, shame on me. Så om en stund cyklar jag iväg. Har mycket att göra idag men jag har bestämt mig för att inte banga ut ur något av det, jag SKA till banken och jag SKA läsa på körkort, men så SKA jag också golfa, åtminstone 9 hål...

Nu, smink.

Inga kommentarer: