söndag 2 augusti 2009

Sjuksöndag

Jahapp, vi ger väl jobbet ett försök idag också. I brist på annat att göra. Febern har gått ner en aning och har övergått till huvudvärksstegring. Men jag mår tillräckligt bra för jobb, tror jag. Vi har tävling idag och två tjejer där är för lite för en dag som denna. Lika bra att gå och hjälpa till.

Såg en jättebra film igår som går lite i fantasystuk men sånt älskar jag, den som tycker om sånt och Brendan Fraser ska se Inkheart (finska Mustesydän). Han var ganska i skymundan hela Brendan, inte lika extrem som i filmerna som Djungel George och The Mummy. Men jag gillade. Se den!

Ikväll ska jag också se film tror jag. Kristian kommer hem i morgon och i morgon börjar min dag från elva med låtövningar och sedan klockan tre blir det jobb igen.
Nå, pengar har jag ju iallafall tills vi far till Langawi jag och Kristian i höstvinter.


Inga kommentarer: