tisdag 11 augusti 2009

Surskorpa

Var och visade upp tandjäveln i morse. Blev ordinerad tre burana per dag och 2 veckors väntan.
Suck. Sen kanske den blir utsliten och det är ju inte heller så uppmuntrande.

Sitter nu och äter surskorpor och väljer ut foton som ska framkallas, 150 stycken har jag nu som jag försöker gallra igenom. Cyklade även förbi kontorstjänst och köpte lite behövligheter inför skolstarten. Kändes rätt konstigt att tänka på att de flesta som är i ens egen ålder antingen är i militären eller har flyttat från Jakobstad för vidarestudier. Själv fortsätter jag bara på samma lina, studerande på distans, plus jobb nu till och med Oktober. Sen studentskrivningar på våren och sen... jaa...

I morgon kommer iallafall Kristian, jag ska baka örfilar och göra god mat tills han kommer hem bara jag hinner. Ska jobba i morgon också så.. Måste börja städa nu. Sen framkalla bilderna, skomakaren och jobb.

Känner för att golfa också, men vi ska se hur vi för med det. 


Inga kommentarer: