torsdag 6 augusti 2009

Konstaterande

När jag såg mig i spegeln i morse kunde jag konstatera minst åtminstone två saker med blotta ögat: 1. Absolut ingen solbränna kvar, ingen rand, ingenting. Det lilla jag hade är borta. POFF. Och jag kunde inte bry mig mindre. Ett desto större problem var nr.2 - Japp, bullarna och godiset och kexen på jobbet sätter visst sina spår after all. Men det fixar vi på några fasteveckor. Inget mer socker alltså. Jeeez!

Nu är jag på jobbet igen alltså. Lagar chocolate chip cookies med munkavle så jag inte stoppa choklad i munnen. Har inte varit så mycket jobb och jag kan inte bestämma mig för om jag ska jobba övertid eller inte. Jag har i och för sig ingenting att göra men jag kunde ju alltid gå nio hål. Hmm.. Vilket dilemma. Men jag har ju några timmar på mig ännu att bestämma mig.

Igår handlade jag på slutförsäljning, ett ord jag älskar ännu mer än REA. 80% rabatt tackar inte många nej till och jag betalade 27 euro för något som skulle kostat mig 120 igår.

Jag är nöjd.

Inga kommentarer: