söndag 9 augusti 2009

Start of something new

Vi hade verkligen en toppen kväll igår, började hos Amanda där vi åt tårta och grillade. Blev ju jubel och glädje då festen toppades med ett nyinskaffat Singstar som vi köpte henne i present. Pophits-skivan är toppen må jag säga! 
Plötsligt säger Amanda att hon har en överraskning och att alla måste vänta. Jag hade väntat i toakön en mycket lång tid och hade inte tid att vänta, med risk för olycka. Så när jag gjort mina behov på toaletten hörde jag skrik och skrän från utsidan. Det högsta skriket var nog Saras som nästan bokstavligen hoppar upp i famnen på mig och jublar/skriker: "Meillä on limosiini! Meillä on limusiini!!!!!!" i falsett. Några upprepningar till och jag inser innebörden i vad hon säger, rusar ut, låser min cykel, vänder mig om och ser en låååååång (för att vara Jeppis), vit limousin och börjar då även jag joina i jublet.

Auton varusteisiin kuuluvat mm:

  • L-mallinen nahkasohva
  • 3 LCD-näyttöä
  • DVD-, CD- ja VHS-soittimet
  • Digi-TV
  • Karaokelaitteisto langattomin mikrofonein
  • Baarissa shampanja-cooler
  • Jääkaappi
  • Shampanja-, grogi-, whisky- ja viinilasit
  • Tähtitaivas ja moonlight-valaistus
  • Intercom-sisäpuhelin
  • Pistokkeet 220V ja 12V
  • Yksityisyyden takaa välilasi sekä äänen eristävä väliseinä


  • Sounds great, aight?


    Inga kommentarer: