tisdag 4 augusti 2009

Pizzatime @ Kojola - Hult

Har en ny demo i bagaget. Spännande. Ännu en låt kvar så ser har vi allt för denna gång. Men det blir snart mer och det känns som om allting kickar igång. Har även fått ett eventuellt och potentiellt jobberbjudande nu efter att golfsäsongen är slut. Men det beror helt enkelt på om jag får det anpassat som jag tänkt det.

Idag har jag fått vilat ut lite på kvällen, efter att ha golfat med Kristian, Kolli och Jani åkte Kristian och jag och handlade lite och jag har gjort fullkornspizza med ananas, skinka, tonfisk och champinjoner. Tropicana antar jag att det blir då. Vi är nöjda och glada och snart ska vi krypa ner under täcket med lite karameller och en film framför datorn. MYYYYYYS! Så skönt!

I morgon väntar en audition i en annan studio, stämning: mycket, mycket nervös.


Inga kommentarer: