fredag 21 augusti 2009

Love and happiness

Pratade nyss med Kristian, han var glad på flera sätt, men de två mest utmärkande anledningarna var a) han var nöjd med matchen, spelet och sin insats trots oavgjort. Och b) när jag några sekunder senare berättade att jag hade mina två gamla vänner på besök under matchen jublade han nästan av lycka. David och Kristoffer ringde och frågade om de kunde komma och se matchen med mig och jag har inte haft en perfektare dag på länge. Det var så länge sedan jag haft kompisar på besök, eller överhuvudtaget umgåtts med någon förutom Kristian och Jarolaget. Så bara det att de kom och såg matchen med mig gjorde hela dagen.

Idag har jag städat hela huset genomgående. Tvättat två ENORMA väskor med tvätt, diskat och städat båda våra garderober. Men nu är det så skönt att gå att lägga sig. Kristian kommer hem klockan 5, jag ska stiga upp klockan 6, med andra ord, jag borde gå och lägga mig, nu.

Kissemissen uttrycker mina känslor exakt. 
Plus att den får mig att sakna MIN Heliga Birma Peppi.

Inga kommentarer: