onsdag 26 augusti 2009

Proud

Dagen har varit skön. Jaromatchen var ingen höjdare men vad som tydligt märktes var att gamla Jaro var publikfavorit. Nu sitter jag och Kristian och äter ugnsgrönsaker med kyckling och sötsursås igen. Favorit i repris. Klockan 22 blir det dags för G.I Joe premiär här på vår lilla biograf och jag får äta GODIS! Underbart! Är mycket stolt över mig själv att jag lyckas hålla mig från småätandet dock. Det märks redan resultat. I morgon börjar jag tolv så det blir studier i morgon. Ger mig själv ytterligare ett plus för att jag lyckades göra några läxor idag redan. Men i morgon blir det morgonpromenixoch sen hårt pluggande.

Nu ska vi gå tror jag, blir skönt att inte behöva betala något med tanke på att Kristian för några matcher sedan vann två fribiljetter.

Inga kommentarer: