fredag 14 maj 2010

Fullt program


Milt uttryckt, det är skitskönt därute, det är lite treacherous bara det här finländska vädret att det så snabbt har en tendens att byta om och börja blåsa superkallt, åska, regna eller liknande. Inatt såg jag en massa blixtrar lysa upp en nattsvart himmel, sen blev det ljust här i norr igen, måste säga att om det är något jag älskar mest med den österbottniska sommaren är det att det är så ljust om nätterna.
Nu ska jag bege mig mot stan, ska möta upp min gamla vän Emma för lunch på O'Leary's och strax efter det blir det... *trumvirvel, eventuellt misslyckad sådan* uppkörning! Yikes, trodde aldrig att denna dag skulle komma, men ja, nu ska jag iallafall köra upp, mest för att Ratti inte ska behöva säga upp kontakten med mig. (insider)
Ikväll blir det eventuell matteräkning, eller snarare, rättande av felen jag lyckas dra på mig och förklarande om varför det blev så fel som det blev.

I'm on the roll.. sakta sakta... finally.


3 kommentarer:

cindy sa...

vilken skitsnygg outfit sara! :) gillar!

Saray sa...

Tack snälla Cindy! Vad glad jag blir! :)

Anonym sa...

Men hur gick uppkörningen?