fredag 7 maj 2010

Arg

Jag blir inte arg ofta, bara ibland, idag blev jag arg.
Jag blev arg för att jag kommer sist,
jag blev arg för att folk aldrig kan vara spontana,
jag blev arg för att allt alltid är så sjuttons komplicerat,
jag blev arg för att saker inte bara kan göras, utan alltid ska planeras (spontanitet här igen)
jag blev arg för att allt verkar vara så tuuuuuusans jooooobbigt att göra,
jag blev arg för att jag alltid är den som hamnar att sitta hemma,
hela tiden.
Jag är så rykande arg att jag precis ringde till O'Leary's och bokade bord för 4-6 personer till morgondagens Danmark-Finland match. Utan att ha en aning om vem som vill komma med..
ANYONE!?

4 kommentarer:

Mehmet Ali sa...

Me

Mehmet Ali sa...

I'll come with you

Anne-Lie sa...

Jag sitter också hemma denna underbara fredagskväll, Sara :) Med tonvis av skolarbeten som ska skrivas. Inte nån rolig helg här inte!

Erika sa...

Om int jag sku ha kvällsskift sku jag hänga på :D Njut av lediga helger!