söndag 23 maj 2010

Trööööööööööööööööööööööööööööööööött

Dagens andra kopp kaffe är redan förbrukad, på gränsen till fruktansvärt gott var det, om jag får säga det själv. Som ni kanske förstår är jag fruktansvärt trött, det var ett dåligt drag av mig att vara ute så länge som till halv 3. Men jag ångrar heller ingenting, jag har så härliga vänner i G och J och vi hade en all-in-all riktigt rolig kväll. Vad som hände när jag gått hem vet jag ju inte dock... But I had fun!

Ikväll spelar Jaro mot Mariehamn, ännu ett nervositetsmomen som tvingar mig att hålla mig vaken och alert trots att jag bara vill lägga mig och halvdö. Nästan. Jag hoppas verkligen vi vinner, annars kommer jag knappt klara av att titta Jaro-TamU matchen den första Juni. Jag kommer vara ett vrak.

Nu ska jag baka chocolate chip cookies.

Au revoir!

Inga kommentarer: