söndag 16 maj 2010

Finland varmast i Europa

Tycker detta är lite mäktigt. Vi ska verkligen inte klaga över det underbara sommarvädret som "drabbat" hela Finland. Inte minst Österbotten. Inte fast jag är i jobb klagar jag, ikväll får jag se Jaro-VPS match från VIP-tältet, fantastikulöst som jag brukar säga.
Mammas och mina säsongbiljettplatser var nämligen dubbelbokade, så när vi snällt ringde och påpekade detta blev vi lika snällt bemötta och bjöds på 3 VIP-biljetter. Helt okej.

För övrigt måste jag ytterligare än en gång säga att jag älskar mitt jobb, just nu vilar jag fötterna för de håller på att gå under, borde hag tagit min Crocs men jag hittade inte fjolårets skåpnyckel och då förblir alltså mina Foppatofflor inlåsta. Idag har jag fejat på här med diverse uppgifter, blandat till karamellpåsar, skrivit räkningar, gjort semlor med mera. JAG ÄLSKAR MITT JOBB och känner mig så himla lyckligt lottad att jag får vara runt fina, snälla människor varje dag.
Det är inte många som ens har ett jobb så jag kan bara le.


Tills vidare,
HEJJA JARO!

Inga kommentarer: