torsdag 20 maj 2010

Tröttheten

Dagens kurs tog upp vikten av socialt umgänge. 
Man behöver inte göra något speciellt bara man får ha lite social kontakt med omvärlden en stund. De senaste dagarna har varit i en bubbla, jag har inte orkat mer än att vara snäll och glad och munter och hjälpsam på jobbet, när jag väl kommit hem har barriären rasat. Men även efter igår kväll och i förrgår kväll, trots mina 11,5 respektive 12 arbetstimmar kände jag att jag behövde göra något innan jag kom hem. Så jag kilade till O'Leary's och umgicks en stund, samma gjorde jag även idag. Jag har hittat många nya vänner de senaste veckorna, jag är så himla tacksam för det och för min egen ork att hålla kontakten med människor, det har jag tänkt hålla mig fast vid nu, fast orken tryter.

Bilden gör inte min trötthet rättvisa..

3 kommentarer:

Thomas sa...

Var du på O'Leary's idag? Huh, så dig int i folkvimlet isåfall.

Saray sa...

jag var på netti idag, :) de två tidigare dagarna O'Leary's. Jag kan skriva lite förvirrande ibland.. ;)

Anonym sa...

Ah, nå då så!