måndag 10 maj 2010

Nudas veritas

Hade otroligt roligt med Emil idag, vi spelade alla 18 hålen och jag spelade som en kratta, under all kritik, skulle det varit pappa jag gått ut med hade jag avslutat redan efter andra hålet, så uselt var det. Under all kritik. Men vi tar nya tag i morgon. Blir nog bara nio hål, men jag måste rätta till mig, usch.

Nu är magen full av pappas hemmagjorda carbonara på äkta italienskt recept och jag är nöjd. Hade tänkt gå till O'Leary's och kolla hockey ikväll men jag fastnade framför pianot.
Nu sitter jag och jobbar på att fräscha upp bloggen lite, det blir tillfälligt och oprofsigt men jag klara inte av att se headern jag har nu en gång till så auf wiedersehen med den! Den nya kommer bli något jag har tills jag kan förverkliga min riktiga headerdröm...

Sen för er som inte klurat ut det än, nudas veritas som jag har på headern betyder den nakna sanningen, tycker det är vackert och passar. Texten är även inplanerad som min andra tatuering, vet att jag vill ha den just på ett ställe som är synligt enbart då man är naken, men det är lite klurigt ännu så jag måste fundera lite.. Den första vet jag redan var jag vill ha och vad det ska stå, det är bara typsnittet jag ännu inte kommit fram till...

Inga kommentarer: