onsdag 12 maj 2010

A kiss in the rain

Har suttit och klurat på lite mål som jag tänker sätta upp över sommaren.. och jag kunde förstås inte låta bli att drömma mig bort en stund. Så ett av mina mål (snarare mina drömmar) får ett eget inlägg här nu...:

Någon gång under denna sommar önskar jag att jag skulle bli kysst i sommarregnet. Ni vet, då man förlorar kontakten med tid och rum och man struntar i att det är regnigt och att man blir dyngsur, fast man bara står några meter från skyddet av tak eller trappuppgång. Det önskar jag mig. Men det är ju det att kyssen måste vara med någon som vill kyssa mig lika mycket och gärna som jag vill kyssa honom. Drömma kan man alltid...


Alla minns vi ju Rachel McAdam's och Ryan Gosling's återförenande kyss i ösregnet i The Notebook, finare film får man leta efter.
Hilary Duff fick kyssa sin prins Chad Michael Murray i slutet av A Cinderella Story.

Jag kan inte vänta på att få se Dear John där Amanda Seyfried och Channing Tatum leker kärlekspar.


Undrar hur min kyss i regnet kommer se ut... 




5 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir att strosa runt i regnet i sommar då :P

Saray sa...

Haha, visst, inte mig emot! :) Sommarregn är underbara!

Anonym sa...

Visst visst, jag kan nog ställa upp på någon promenad om jag rör mig i Jakobstad :P

Saray sa...

:D Haha, dumma anonymisar! Jag vet inte ens vem du är! :D

Anonym sa...

Det är det som är intressant! Det är inte ofta man får vara helt anonym :)