lördag 22 maj 2010

Sorry and goodnight

Antar att ni börjat vänja er med mina glesa inlägg. Men jag hoppas ni förstår också, just nu är det massor med jobb och jag har fått ansvaret att ta hand om allt i helg också då de båda andra är borta. Vill någon hjälpa mig att plocka koppar och glas i morgon, samt göra smörgåsar är ni hemskt välkomna, seriöst. Jag tror nämligen jag kommer gå under lite, jag är där i morgon från 8 till 6. Övertid. Inget att göra åt det. Making money.

Btw. Robin Hood var bra, var och åt med Pemm, mor och far på Larrys (O'leary's) först och sen blev det bio med Emma, en lyckat kväll i stort, med andra ord. Nu ligger hunden utslagen vid mina fötter, det är dags för sängen med andra ord...

... ska klämma in en fin låt åt er först. Vänta en stund bara.

Inga kommentarer: