lördag 29 maj 2010

Tjena!

Mitt schema är tajt och stort som J Lo's rumpa idag. Jag tog en lååååååång sovmorgon och sprang iväg till gymmet, cyklade hem och nu ska jag städa rummet, eller njae, inte städa, jag ska slänga ner allt i sopsäckar igen. Jag flyttar i morgon! Det känns helt underbart. Jag har inget annat val än att flytta i morgon, jobbar hela nästa vecka och jag tänkte satsa på att spendera de lediga Onsdagstimmarna på att köpa saker till min nya håla. Teve, gardiner, mysfaktorsaker, ett litet bord. Det är en massa saker som ska förnyas med tanke på att det är en etta jag flyttar in i.. Jag vet exakt vilken stil jag ska ha på stället, nu måste jag bara se det så att jag kan planera det därefter...

Efter att jag packat lite kommer pappa hem och vi sticker till golfbanan och slår lite övningsbollar inför morgondagens Grand Prix tävling. Pappa har inhandlat gott till kvällen och det är ju naturligtvis Eurovisionsfestivalen som står på programmet. Nåååjs!

Inga kommentarer: