söndag 16 maj 2010

Seger!

Jess! Vinst! Jaro vann! Det var en otroligt underhållande match måste jag säga.
Sitter och har beslutsångest nu om jag vill fixa upp mig och fira ikväll, eller om jag vill fiska, eller bara se på House. Framför mig har jag en tuff jobbvecka med MASSOR av arbetstimmar.
Men vädret är för fint för att bara sitta inne, jag skulle kunna vara ute dygnet runt, särskilt nu på kvällarna, ta en promenad med någon fin människa eller bara njuta av den friska vårsommarluften. Någon?




3 kommentarer:

Anonym sa...

Promenader e allti trevliga, bara di spenderas me någon annan å. Såklart så kan de vara kul att vara själv å men.. :D

Anonym sa...

fiska? med vem? :) låter härligt

Saray sa...

Fiska, själv eller med någon annan, oberoende är det mysigt. Jag var påväg ensam men det blev dock inget fiskande, istället en mycket spontan utekväll. :D på en söndag...