onsdag 12 maj 2010

Evigheten

Hej pööpil!

Sitter och surar över att jag skickat iväg ett 5€ros meddelande för att få se live-sändning av SJK-Jaro matchen ikväll. Utan att lyckas. Erbjuder man dyra tjänster tycker jag att man ska kunna se till att det funkar också. Jag följde instruktionerna till punkt men i stället för att få en kod till sändningen fick jag ett meddelande där det stod "Palvelua ei tunnistettu. Tarkista että lyhytnumero ja hakusana ovat oikein."
Nu har jag kollat det, ungefär en halv miljon gånger. Nada.

Ska trösta mig och min sjuka mage med Salkkarit i stället, var ungefär evigheter sen jag senast såg det.

För övrigt. Fick en bra beskrivning av evigheten av min gamla lågstadierektor när jag gick på femman:
"Om du låter en droppe vatten droppa ner på Mount Everest en gång på en miljon år och fortsätter så tills berget nötts till grunden av vattendropparna. Då har evigheten just börjat..."

Inga kommentarer: