fredag 7 maj 2010

Jag idag

Var på kaffe med Sabina och gick på Lindex efter det, sen gick jag till bibban en vända och kollade in böcker och nu är jag hemma igen. Såhär såg/ser jag ut iallafall...

Klänning/GinaTricot (rea)
Stickad väst/Lindex (rea, längesen)
Glashjärtat på halsbandet/Venedig
Glasögon/coola butiken i Peschiera
Väska och uggleklockan på väskan/MondoBijoux (Peschiera)
Fransknippan på väskan/Lindex


Väskan var ett sant fynd och precis vad jag behövde, ser ut att vara av god kvalitet trots det låga priset på 12 (TOLV) euro. Här ryms allt från dator till karamellgömmor.
Ugglan kunde jag inte heller låta bli att köpa, gick lös på 4 euro och viker man in öronen så öppnas vingarna och där har vi en liten praktisk klocka. Sött och praktiskt m.a.o.




Oj, vad ovant att göra outfitbilder igen, känns inte likt mig längre, men någon gång då och då kan det vara roligt.

Inga kommentarer: