torsdag 19 november 2009

Onsdag vid Ollis

Sitter hos Thomas med en mycket snabb internetanslutning. Ska så småningom börja dra mig till biblioteket så jag får lite arbetsro, ser till och med fram emot att få börja med historian..
Igår gick vi till Ollis på Pro Evolution Soccer turnering. Det slutade i att vi alla landade på SKY, men där stannade jag inte länge. Det var kul så länge det varade vid Ollis då vi alla satt i en grupp och kunde skratta och umgås. Men när vi sen kom till SKY fick man ingen kontakt längre och det var då jag började tänka igen.. Jag kände att jag måste hem, jag översköljdes av dig gång på gång, kalldusch på kalldusch. Blev varm i magen när folk pratade om hur vissa av människorna bestämt sig för att gå ut och äta med sin pojk-/flickvän i stället för att gå ut.
Dom tyckte det var tråkigt. Då skulle jag gjort vad som helst för det...

Jag försökte i alla fall.
Det värsta är att du just nu befinner dig i samma stad som mig.

Rasmus förbereder sig för PES-turneringen, 
notera att det var en Playstation-turnering.

Thomas innan han skulle klippa sig..

Nya bekantskaper  (jag tycker hon liknar mig lite här!!)

Ännu mer nya bekantskaper, 
nu kända som Micke och Killen som brände pizzan.

Inga kommentarer: