fredag 13 november 2009

Taggad till tusen

Martin gick just, vi har shoppat och efter en lång stunds velande hittade vi slutligen tillbaka till mitt hotell där vi drack te och kaffe och såg på Idol. Nu har han gått hem med löftet om att möta mig vi Svenska Teatern i morgon klockan 6:15, han kommer alltså med mig som kannustus! Där har jag minsann en sann vän. Martin och jag har känt varandra sen fyran och det är så skönt att ha en så god vän och stöd i honom.

Men nu borde jag lägga mig. Jag ska lägga mig utan att ha en enda säker låt.. Suck.
Men ja, jag ska lägga mig, nu.

Och ja, mitt hotellrum är alltför fint för bara en människa.
I morgon kommer Kristian hit. 
Tror ni att jag tycker det börjar kännas "lite för mycket" på en dag så småningom? 
Vet faktiskt inte vad jag är mer nervös för. Kanske X Factor just för att jag inte vet hur det kommer att gå. Med honom är det ju i princip helt säkert på att allt är färdigt och slut efter i morgon. Men det gör ju inte saken lättare precis.



Inga kommentarer: