fredag 20 november 2009

Rosettfeber

Gah.
Borde verkligen ändra min header. Jag undviker redan bilderna på oss på facebook för att jag vet att de tar sjukt, och så ser jag den varje dag jag bloggar. Vilket oftast är flera gånger om dagen.
Snart börjar jag ta avstånd från bloggen också, inte bra. Nej, headern ska åtgärdas snabbt som sjutton. Men inte ikväll.

Kom precis tillbaka från stan, har köpt ett sött rosetthårband,
har blivit ett litet beroende, men aldrig något jag köpt för Du tyckte inte om det.
Nu har jag två, ha! Det du!
Sitter här med Matti och Thomas och trycker i mig en grekisk sallad från Fresh.
Aldrig mer. 4 och fucking 70 för en slemmig röra och lite dressing.
Men den måste ner för det slog mig precis att jag inte ätit på hela dagen förutom en tekopp i morse, men det är väl ingen maträtt precis.
Drog ett annat konstaterande också för några dagar sen, 5 kilo har åkt på 2 veckor nu.
Jag svälter inte mig själv, men jag är inte hungrig därför glömmer jag äta.
Kanske en del av sorgeprocessen.. Det går över.

Nu ska jag ta lite skumpa! Vi ses därute i Vasavimlet!


Inga kommentarer: