söndag 8 november 2009

Rollercoaster

Idag har varit en bättre dag. Vi har firat pappa och moffa (faffa och fammo e i England). Sett en film på vår nyainköpta Blueray dvd-spelare. Det var häftigt men filmen gjorde mig på dåligt humör så jag drog mig ut till mitt rum igen. Jag är ganska upp och ner just nu, man vet inte riktigt var man har mig. Säkert spelar nervositeten inför nästa helgs Helsingfors-resa stor roll också. Ska med i X-Factor och ska åka ner helt ensam och stå och köa helt ensam. Så om någon vill vara trevligt sällskap.. och jag säger det igen - kanske samla ett schack med spontana, trevliga, roliga människor som vill komma med, så skulle det vara toppen, och säkert något man inte glömmer i första taget.

Think about it. Nu ska jag slänga mig i sängen, är SKITTRÖTT!
Ni får en fin nostalgilåt nu också. Det blir väl kul? :)





Inga kommentarer: