söndag 18 april 2010

Back to normal


Då är man hemma igen, lägenheten är tömd, konstigt nog känns det inte så tungt. Jag älskade lägenheten men jämför man med tvångsflytten i November var det här riktigt behagligt, dessutom när jag vet att min vistelse inte är långvarig. Jag har min säng hemma och snart kanske jag får flytta ut igen. Dessutom möttes jag av våren igen när jag kom hem, och en fin Svea som ställde upp på lite foton... Bra så. Nu blir det Söndagsgym för min del, myyyycket bra så.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg! De va rena rama pinan att vara utan den i några dagar, kul att du ha börja skriva igen! Kan int du sätta upp någo då du sjunger? Kramar från Helsingfors

Saray sa...

Åååh vad glad jag blir! :) Tack! Visst kan jag göra det! Måste bara hitta någon bra sång som jag känner att funkar.. :) KRAM