torsdag 8 april 2010

Inspiration

Återigen på jobbet och tjänar mitt levebröd, och det ligger nog något i detdär för med tanke på att jag endast jobbar en dag i veckan så skulle nog lönen inte räcka till så mycket mer än just bröd. Och bröd äter jag knappt för tillfället heller så vi får väl sätta pengarna på något annat. Förmodligen hamnar dom i min resekassa, men eftersom jag hinner åka till Italien innan lönedagen så blir det inte så mycket av det heller...

Nog med svamlerier för idag. Inspirationen kliver fram sakta men säkert igen, kanske för att jag i och med back-upen jag gjorde på Macen (är det okej att jag kallar den Fleetwood utan att det blir för cornyt?) idag vet att jag inom någon vecka återigen kommer ha en fullt fungerande och framför allt TYST dator som spinner som en katt. Kan inte säga annat än att jag ser fram emot det.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och återgå till att typ, torka lite damm...

Inga kommentarer: