fredag 2 april 2010

I see a bad hair day rising

... I see trouble's on the way...

Vaknade nyss med håret på ända och en snorig näsa. Ska försöka mig på en morgonpromenad, vädret vill det, jag sover så skit i gästhuset och har noll inspiration till att varken träna, skriva, äta eller promenera. What's wrong? Ingen aning...
Kanske verkligheten tog mig till slut, hemska tanke, jag som inte trodde denna tristess skulle ta mig..

Min dator håller också på att ge upp, min stackars älskade dator surrar och har sig trots att den inte ens är varm, tror att det är fläkten som bråkar, ska ta den på operation på tisdag, det är väl det man har garantier för..

Hoppas ni har en mindre pessimistisk dag än mig!
Njut av dagen!

2 kommentarer:

Cindy sa...

meh. åså e du ändå en sån som har skitsnyggt hår när du har en "bad hair-day". fuskää. :)

Saray sa...

Haha! Antar att de beror lite på hur man ser på saken.. men tack, I guess. :D