måndag 5 april 2010

Några uppdateringar

Idag har jag idétorka igen. Man är helt tom i huvudet sen Lördag, märkligt, är lite fundersam över vad det kan bero på...

Hursomhelst, mamma väckte mig genom att kasta snöbollar från balkongen ner till gästhusdörren innanför vilken jag låg och sov. Lagom mysig väckning med tanke på att man inte somnat förrän runt 4.

Hade tänkt gå till gymmet nu på morgonen men fick även konstatera att dom inte öppnar förrän klockan 14 idag. Trist, sånt som jag borde veta med tanke på..

Min dator har sakta men säkert påbörjat den långa eller plötsliga vägen till kraschning..
Något som jag tror är hårddisken surrar och har sig för att ibland tystna helt och sedan börja om, vanligtvis är min dator knäpptyst, blir så ledsen. Jag köpte den för mindre än ett år sedan och jag har tagit hand om den som om den vore ett spädbarn. Caps Lock-knappen gav upp för ett tag sedan och den gillar att stänga ner sidor lite då den själv känner för det.. Så jag tar den på service i morgon när de öppnar som vanligt igen..

Nu ska jag återgå till att göra ingenting med New Moon (ja, igen), eventuellt lite Gameboy och skvallertidningar. Ytligheter när man inte kan göra så mycket annat. Tre timmar tills gymmet öppnar och jag får springa bort lite bekymmer.  Ska bli skönt.

Hur tillbringar ni er lediga Måndag?

Inga kommentarer: