torsdag 1 april 2010

Nati nati

Förlåt för pissig uppdatering, blir bättre i morgon, promise. Ligger återigen i gästhuset och ska göra ett nytt försök att sova här på madrassen, förra natten fick ett abrupt slut när jag vid halv tre vaknade av en mardröm som gjorde att jag låg paralyserad och darrig i flera minuter innan jag vågade röra på mig igen..

Idag har varit onödig. Har varit i Vasa tur-retur och det kändes så onödigt. Fick iallafall med mig lite helgkläder hem så något bra kom det väl ur det... Innan jag hämtades från stan lånade jag tre feta böcker från biblioteket. Två av dem var av Stephen King. Ni som är väl bekanta med honom och har läst t.ex. Desperation och Drömfångare. Är det något för en lättskrämd typ med livlig fantasi? Lämna gärna en kommentar. Vill helst inte upprepa mardrömmen jag hade inatt nämligen..

Inga kommentarer: