lördag 10 april 2010

Oh, and,

idag ringde min låtskrivare och berättade överraskande nyheter, jag hade tydligen varit med på nätradio som har sina stationer utsatta i bland annat Tyskland, USA, Australien och Mexiko förra helgen med min låt. Dom hade sänt ut den från Tyskland och Sydamerika. Blev helt överlycklig men samtidigt var det ju lite vemodigt att jag missat det... Men idag kommer den tydligen också sändas någon gång, DJ:n som spelar har ett program på runt 3 timmar så det är lite svårt att säga när. Men showen började nyss, det är en countrykanal som heter just alwayscountry.net, där man kan streama till t.ex. iTunes. Så om ni mot alla odds som jag, inte har något att göra en Lördagskväll, kan ni ju alltid tuna in och lyssna på lite country i några timmar.. haha. Näe, lite långsökt kanske, och låten är inte särskilt häftig den heller, men jag tycker det är roligt!

Inga kommentarer: