måndag 12 april 2010

Old times


Ingen bra morgon denna morgon, vaknade upp med plufsigt ansikte efter en allergisk reaktion på något jag inte har en aning om vad är.. Är rödsvullen i hela fejset så det är inte så smickrande med tanke på att jag ska vara på jobb om fem och en halv timme. Vi får hoppas på det bästa.
Under tiden kan jag ju nu när jag har tillgång till en massa bilder börja sätta upp några gamlingar varje dag.
Utan någon invärtes ordning följer lite goda minnen...


... som åttitalist på julshowen med FKF 2008, älskade headsetet!
(man kände sig ju så profsig.. hehe)

Storasyster/mosterMadde och Henkkes bröllop i Juli.. min klädsel var lite väl retro kunde jag konstatera sådär i efterhand, men klänningen är vacker i varje fall..
Här har vi kusinbordet med syster och mig längst ut..
.. bjussar på den...

... en av de underbart heta sommardagarna, här har vi syrran på gummiringen, en nyuppdaterad version av Ski-rocketen som vi spenderar somrarna med att försöka kasta varandra av, höga vågor och mycket fart och svängar is the trick.
Jag och syster, julen 2009.





Inga kommentarer: