söndag 4 april 2010

Gårdagens småplock

Finns egentligen inte så mycket mer att säga än att jag vaknade fyra idag, därav dålig uppdatering, nummer två är kanske att mitt humör inte riktigt varit på topp sen igår.
Men middagen var härlig med både italienska och mexikanska inslag, härligt älgkött, fint sällskap och något djupa samtal. Melody däremot, tror jag att jag lämnar osagt.

Tack alla berörda för igår!


Jag gjorde coctailpinnar med körbärstomater, mozzarellaostkuber och basilika. 
Härligt fräsch kombination!
Sen rullade jag även parmaskinka på grissinipinnar (torkat olivbröd) och bakade även in lite rucolablad i dessa. Rekommenderar båda två som lite lättare småplock...


Moster och jag gjorde till en bål av det som kunde hittas i kylen.


Och mamma dukade bordet fint och vårigt.

Inga kommentarer: