söndag 11 april 2010

Sommarsambo sökes eventuellt?

Sitter och betraktar snön smälta bort på gården. Det börjar bli vår här trots att det är svårt att tänka sig när en meter snö fortfarande pryder vår terass. Men det går sakta men säkert.

Det har verkligen varit bloggtorka nu på senast, jag är jätteledsen för det, tycker om att skriva av mig men på senast har allt blivit lite djupare och hemligare att det inte är så mycket man kan dela med sig utan att gå in på något olämpligt. Just nu har jag tre olämpliga hemligheter som omger mitt liv så det är inte så lätt att blotta sig här längre, men det blir bättre, det lovar jag.

Nu hoppas jag verkligen bara att min älskade (Fleetwood) Mac(hehe) ska bli klar innan Italienresan så jag kan blogga därifrån och uppdatera med fina bilder under min tiodagarsvistelse. Det ska bli så skönt att komma bort en stund.

Nu gäller skolarbete, inte mycket kvar nu, prov på Tisdag, sen börjar jag packa ihop i min stora lägenhet och förbereda mig för att återvända till Jakobstad. Funderar på att hyra en sommarlägenhet här under sommaren då jag jobbar, någon med samma planer som kan tänka sig att ha en sambo, kanske? Du måste förstås känna mig eller åtminstone vara bekant med mig, men ja, jag ser inte det hela som en dålig idé, eller?

Inga kommentarer: