fredag 9 april 2010

Twitter

Fågelsång, det måste vara något av det vackraste som finns.
Det är vår natur, vår planet som fortfarande påminner oss om dess renhet, om allt äkta som finns kvar så nära tills hands. Jag önskar att vi börjar lära oss att vara måna om naturen innan det är för sent, vi är så himla blåögda om vi tror att den kommer bestå som vi behandlar den.

Hursomhelst, vaknade iallafall till fågelsång och sitter just nu och lyssnar och försöker ta reda på vilken fågel det är.. det går inte så bra, den har ett så osammanhängande kvitter.

Samtidigt ser jag återigen en spindel i taket, igår vaknad
e jag av att jag hade krossat en under mig när jag sov, usch, nu sitter en såndär platt, äcklig sak uppe vid taklisten och glor på mig, fy sjutton.

Nu blir det gymmet med mamma och sen går jag och lämnar in min dator.





Inga kommentarer: