lördag 17 april 2010

In my heart

+


=

PERFEKT!


Jaro i mitt hjärta, så är det bara. Men jag måste säga att kvällen på O'Learys var lååååååångt över förväntningar! NU, NU har det äntligen lyckats i Jakobstad. WOW, säger jag bara, servicen var profsig, stämningen i baren underbar och själva baren hade klass. Det var helt fantastiskt vad dom gjort med stället. Mäkta imponerad var jag över att allt fungerade smidigt och sköttes så bra, märk, de över 30 tv-skärmarna fungerade felfritt under hela kvällen och popcornsskålarna fylldes på allteftersom de tömdes och så vidare. Detta blir ett ställe dit alla åldrar kan komma och njuta och umgås över en öl eller två. Hela baren var fylld med Jarotokiga männsikor som hurrade och hejade som om dom satt på läktaren och såg ut över plan, vi jublade och stojade och hade oss, nästan i tron på att våra killar kunde höra oss därnere.



Snön yrde i slutet av matchen och gjorde det svårt för oss att se, men inte sänkte det stämningen för det! 3/4 av matchen var spelet fruktansvärt bra! Jag är så nöjd över kvällen och blir helt varm i hjärtat när jag får tänka på vilken bra klubb vi har. Bara att konstatera, Jakobstad lever för fotbollen.

Inga kommentarer: