torsdag 8 april 2010

Fem år tidigare, ej lika fager

Dessa bilder påminner mig om hur mycket jag vill tillbaka till Kalifornien. De påminner mig också om att min kropp inte är så värst smickrande när jag spelat fotboll i fem år..
Alltså borde jag kanske fundera två gånger innan jag snörar på mig mina Copa Mundial's igen...
Bilderna säger även att jag nog inte ska ha kort, blont hår, och att jag tack och lov lärt mig att klä mig lite på fem år...


Jag och syster någonstans ute i öknen...

Utanför Hoover dammen, just kommit från Las Vegas, mådde inte så bra här..
Utanför Ceasars Palace, femtonåring med nyinköpta Skechers skor, (Christina Aguilera hade likadana på reklamen...) :D

Familjen samlad framför Grand Canyon, märker att jag är lika lång som Robin här, idag är han över 20 cm längre... Syrran är en liten plutt på 10 år och jag har min ehrm, collegetröja från Laguna Beach på mig i dryga 40 graders hetta... 

Inga kommentarer: