fredag 8 april 2011

A brand new day

Då var man i Vasa igen, vädret är verkligen helt underbart här! Soligt och varmt, var tvungen att ta av mig jackan på vägen till jobbet då jag fick så varmt. Puh!

Kom till Vasa runt 8 igår och hade en helt underbar kväll om jag ska vara ärlig. Lämnade *min människa* med ett ytterst lätt hjärta och helt varm i kroppen. Jag tycker verkligen om dig.

Över helgen har fina kompisen Anne-Lie lånat ut sin lägenhet så that's where I'm staying. Sen blir det lite problematiskt nästa vecka då jag måste hitta nytt boende måndag till fredag. Vet inte ännu hur jag ska lösa det, men det dyker väl upp något svar snart antar jag.
Idag har jag lust med mycket. Mest av allt känner jag för att ta in på ett hotell och äta sushi i sängen. Kanske jag rentav gör något sånt.

Utanför butiken står sannfinländarna och predikar. Jag måste säga att jag är måttligt imponerad.. näe.. inte alls faktiskt.

Ha en bra dag ni andra iallafall!




i morse innan jobb och prov

2 kommentarer:

Debbie Wärnman sa...

Hi Sara,

It was so nice to see you on Friday. I hope you enjoyed your sushi.

Regards Debbie. :)

Saray sa...

Thanks Debbie! Nice to see you too!
It was kind of a surprise-lunch for my boyfriend, but the both of us reeeeally enjoyed it! :)

Big hugs!