fredag 29 april 2011

Men vart ska sakerna?

Godmorgon på er! Eller tja.. kanske inte riktigt morgon längre men jag sitter fortfarande i sängen, som för tillfället är den enda möbeln hos hjärtat just nu, så kanske det är berättigat. Men det känns ändå lite som morgon fortfarande.

Idag står mycket på schemat. Mer än man skulle orka hinna med, men det blir dock roligt att ta tag i saker och ting. I morgon och på söndag ska jag jobba, vilket är mindre skoj eftersom det, särskilt i morgon, finns många ställen jag skulle ha lust att vara på förutom på jobbet. Däremot blir morgondagen väldigt spännande, ska lära mig att ta emot beställningar och skicka in beställningar till köket för första gången ever. Jag vet inte hur jag ska kunna hantera nervositeten i morgon, jag menar, jag var redan nervös för att plocka lite smutsiga tallrikar, så hur sjuttons nervös kommer jag inte då vara av att behöva öppna munnen då?

Idag borde jag börja packa väskorna, men först och främst, köpa en väska.
Jag har inte ens en resväska här, vilket börjar bli quite urgent så småningom.
Men det löser sig. Idag är jag däremot riiiiiiktigt sugen på en Panoramalunch,
det fina vädret till ära. De har verkligen suverän mat!

Inga kommentarer: