onsdag 6 april 2011

Från sol till regn

Sitter och betraktar det sjaskiga vädret därute. Humöret är ungefär lika varierande som vädret just nu också.. Ena dagen känner jag för att sätta in lila slingor i håret, medan jag, den andra dagen skulle kunna raka av mig det. Okej, det var en usel liknelse, vad jag menar är att jag har lite svårt att bestämma mig, och är inne i en liten svacka just nu kanske man skulle kunna säga.

Hursomhelst, nu väntar jobbet än en gång, sen kommer jag väl hem i hopp om att det slutat regna så att jag får ta en liten promenad med jycken. Först och främst måste jag göra något åt håret...

Ha en bra dag alla!

(Bild nr. 2 är till pappa, han tycker att det är närmast komiskt hur alla småflickor putar med läpparna på alla bilder nuförtiden, sluta upp med det, hälsar han.)


Inga kommentarer: