torsdag 28 april 2011

Huoh!

Yikes! Vilken dag! Armen värker av allt bärande och plockande av disk och mina ben är tunga som bly! Men lycklig är jag, jag har precis avverkat min första dag på en helt ny arbetsplats och jag känner mig himla nöjd över min insats om jag får säga det själv. Lunchen var verkligen fartfylld och intressant, men mest spännande blir det när A la Carten sätter igång och allt verkligen ska flyta... Tur att man älskar utmaningar.

Nu väntar en utmaning i duschen, hårfärgning står på schemat, testar ett nytt märke, sånt är alltid roligt men en aning riskfyllt förstås. Men jag kan inte jobba en dag till och se ut som om jag håller på att få flint mitt uppe på huvudet, så nu åker utväxten.

Efter duschen ska jag bara slänga mig på sängen och typ, däcka.

Dagens positiva då:
- Jag fick inte svindel.
- Jag överlevde skoskaven.
- Jag tappade inget.
- Min halsduk doftar av hjärtat mitt.
- Det är 46 minuter tills jag får kramas med hjärtat.
- Förhoppningsvis är jag inte flintskallig om trettio minuter...

Hej hå!

Inga kommentarer: