tisdag 26 april 2011

Tillbaka i solstaden,

... som för tillfället är något regnig.

Bilen är FULL med saker, rentav till bristningsgränsen. Men jag borde ha nästan allt då med andra ord. Pappa frågade igår om jag hade allt, och visst hade jag det, tills han kontrade med att fråga om jag glömt passet. Naturligtvis hade jag det. Men problemet hann ju lösas trots allt.

Nu sitter jag vid Görans och väntar på Sabina. Vi ska hänga i stan lite tills hjärtat har tid att kommer och göra "secret mission" med mig. Nej, det är inte så snuskigt som det låter. Men ni har ju märkt att jag haft en del "secret missions" på senast. Det klargörs snart ska ni se.

Nu slocknar snart min dator. Måste hitta en strömkälla men det tar väl några timmar.
Til then! Ha en skön, småregnig dag! I know I will.

Inga kommentarer: