fredag 29 april 2011

Everything I need for a perfect evening

Hello everyone! Är på strålande humör ikväll, hjärtat kom precis in genom dörren igen efter en snabb runda via butiken, som håller uppe ovanligt sent. Good for us.
Kvällen kan inte ha slutat/börjat bättre, trevliga diskussioner och trevliga händelser som jag gärna lämnar osagda. Men här är jag nu, i en lägenhet som är totalt ofärdig, med gula väggar och klarblåa fondväggar. Jag fick välja ut helt nya färger idag, och snart börjar förvandlingen, förlåt, hjärtat valde också en. ;) Jag är ju trots allt bara en medhjälpare här.
Ett stort projekt ligger framför oss nu. Och här tänker jag inte gömma mig, inte alls, väggarna är gula, golvet är blekgrått, men inte länge till.

Som grädden på tårtan väntar film, och jag fick precis ett Kinderägg av min *.
Det blir en fortsatt bra kväll!

Hoppas ni också får det!


Kram,
Sara

Inga kommentarer: