lördag 23 april 2011

I don't wanna, (I'm not gonna)

Tänker vara fröken tvärtemot idag.. eller, har iallafall lust med det. Alla barnen vill ut idag, utom jag. Jag är hellre hemma med mamma och slötittar på teve. Detta är min enda lediga dag nu, vilken egentligen inte är ledig för att jag har så himla mycket packande framför mig. Jag har inte lust att gå ut och slänga pengar på en massa alkohol, vilket jag ändå inte skulle göra, utan pengarna skulle hamna på bensin, narikka och något ätbart. Eventuellt också på att bjuda någon annan på en drink. Näe...

Saker jag gärna skulle göra idag: Gå på bio (alternativt bli bjuden, (helst på Sucker Punch), se film med pappa, ta en långpromenad eller joggingrunda med hunden, göra hundra sit-ups, packa mina saker, göra hundra sit-ups till bara för att skjuta upp packandet, prata med hjärtat som är flera hundratals kilometrar från mig just nu men som jag får se på måndag igen, äta några Kinderägg fast jag inte borde, sova.


Inga kommentarer: