lördag 23 april 2011

Dagen som började perfekt

Sov en orolig natt, somnade först ordentligt runt fyra, då var det plötsligt inte så många timmar kvar at sova.. Vaknade och kände i form av gröt i huvudet och undrade hur dagen riktigt skulle arta sig. Men när jag väl steg ut på gården, solen strålade mot mig och jag kunde ha min tunnaste vårjacka så vände humöret på stört! Allt blev ju genast bättre av att iPoden bestämde sig för att spela sin allra bästa musik så när som på en låt hela vägen till Kokkola.
Väl framme började allt suveränt, fick ett överraskande möte och det gick över förväntningar.
Är så himla solskensglad just nu!

Idag är min sista dag här på Blossom, sorgligt men sant. Seven Roses kommer jag ännu synas i någon gång före sommaren, och efter sommaren. Men från och med nästa vecka balanserar jag omkring med maträtter. Spännande! Men har någon tips på just vilken typ av svarta byxor dom syftar på när de säger svarta byxor? Får de vara jeansleggings tighta? Eller ska de vara raka? Tell me!

Nu är jag verkligen taggad inför fem dagar i Italien!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Av vad jag har sett så brukar alla ha raka, kostymbyxor ungefär.

Anonym sa...

Oftast menar dom mer kostymbyxor som inte är helt tajta. Det finns såna som har bra form och är halv tajta :)

Saray sa...

Ååh vad svårt! Var hittar jag såna? :O