måndag 4 april 2011

Super tired super happy

Jag kan inte vara annat än glad idag. Har fått ett så fint budskap att jag inte riktigt vet vart jag ska le för att inte skrämma någon. En våg av lättnad har sköljt över mig och ett av många små hinder är passerat för att inte komma åter! Fy vad skönt! Idag vill jag bara krama någon!

På väg hem från Kokkola igår i pappas nya Alfa Romeo (åååååh hundraskyltarna - KOM FORT!!!) körde jag förbi min vän Sabina på kvällssmörgås och småprat. Vi konstaterade båda hur skönt det är att ha kvar gamla vänner. Känslan är verkligen så fin att den går att ta på.

Idag jobbar jag i Kokkola, men jag vet inte riktigt hur jag, på grund av glädjeruset ska kunna koncentrera mig. Ska börja med att sätta in en lista jag hittade på just Sabinas blogg.

Vi hörs snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du fått studenten? :)

Saray sa...

haha, nej, inte det! :D