onsdag 13 april 2011

Preliminär planering

April: Om tio dagar är jag Vasabo. Eller så gott som. Jag flyttar in preliminärt hos en vän på golvet under den sista aprilveckan. Jobbet på Strampen börjar den 26. Före det har jag en påskvecka kvar på Blossom i Jeppis respektive Kokkola. Lördagen den 23 är jag sista dagen i Kokkola och efter det åker jag direkt till Vasa för att fira min sista lediga helg på länge, för att sörja mitt gamla jobb och för att fira min nya arbetsplats.

Maj: Den 2 Maj åker jag iväg på årlig golfresa, även detta år till Italien, förra året var vi ju i Peschiera som ligger invid Gardasjön, denna gång ska vi också till Gardasjön, men exakta stället minns jag dock ej. JAG SKA NJUTA! I Maj månad bor jag tillsammans med min kompis Sabina, som så snällt låter mig bo där en månad då hennes sambo Sara är på praktik.

Juni: Den första blir det en ny bostad, denna gång på Handelsesplanaden. Där jag hyr sommarlägenhet av en kompis till och med september. Jag får en fristad i tre månader innan det är dags att ta nästa steg, vilket är lite oklart, men fullt planerat, och väldigt utförbart.

Juli: Någon gång i Juli ska jag hinna på en tredagars semester till Stockholm med hjärtat. Det ser jag fram emot. Jag hoppas vid dethär på en fin bondrand som resultat av långa, soliga dagar på arbetet. I något skede ska jag hinna fira min födelsedag också. Dessa månader sommarmånader bor jag på loppis och hoppas på mycket inspiration.

Augusti: Jag förbereder lådor och möbler därhemma i Jeppis på att flytta till Vasa. Snart nu.


Men före det ska jag njuta.

Inga kommentarer: