tisdag 19 april 2011

När man talar i nattmössan...

Godmorgon! Jag har visst varit lite trött de senaste dagarna utan att egentligen inse de. I går kväll klockan 9 gick jag upp till mitt rum, lade mig på rygg raklång över sängen med Svea på magen, och somnade kort därpå.
Vaknade klocka 02:34 på natten av att fullmånen lyste rakt in genom fönstret. Sände sedan ett meddelande åt hjärtat som försökt få tag på mig hela kvällen:

"Godmorgon.. Mellanrapport här, somnade klockan 9..
Slocknade med kläder och smink på sängen.
Vaknade nu av fullmånen rakt i ansiktet.
Nu somnar jag igen.
Har drömt om långhåriga chihuahuor och blivit lite förståelig för små hundar.
Och så drömde jag om *adress*.
Hoppas jag drömmer om dig nu, och int om Soini.
Godnatt!"

Så världens bästa språk har man ju nog inte när man är halvvaken och groggy.
Hoppas att han slapp läsa detta inatt.

Inga kommentarer: